top of page
FAQ

Heeft u een vraag? Wellicht dat u hieronder het antwoord vindt dat u zoekt.   

Afhalen & bezorgen: 

1: Waar kan ik in jullie webshop aangeven op welke datum de goederen bezorgd moeten worden of op welke datum ik deze kan ophalen?

 

In uw winkelwagen kunt u aangeven op welke datum u de goederen graag bezorgd wil hebben of deze zal komen ophalen. U

2: Mijn feest begint op zaterdag of zondag. Als ik de goederen op vrijdag wil ophalen of laat bezorgen, betaal ik dan een extra dag? 

Nee, bij ons betaalt u slechts 1 keer huur voor het gehele weekend. Indien uw partij in het weekend plaatsvindt, zullen wij de goederen op vrijdag bezorgen en op maandag retourneren. Wanneer dit niet mogelijk is, zullen wij de goederen op zaterdag bezorgen en maandag retourneren. Uit onze ervaring blijkt dat één dag van te voren bezorgen het meest praktisch is en het meeste rust geeft. Het organiseren van een partij is namelijk een stressvolle aangelegenheid en op deze wijze wordt het meeste rust gecreëerd. 

3: Is het mogelijk dat ik de goederen op zondag terugbreng of dat jullie deze op zondag weer ophalen? 

Wij zijn op zondag gesloten en het is meestal niet mogelijk om de goederen op zondag te retourneren of te laten ophalen. Indien de goederen op zondag opgehaald moeten worden, voor wat voor een reden dan ook, is het wel mogelijk om op zondag de goederen terug te brengen of deze te laten retourneren. Let op! het bezorg-en ophaaltarief is op zondag hoger in vergelijking met onze reguliere bezorg- en ophaaltijden. Neem contact met ons op (bel naar 035-6289320 of e-mail naar gv@gooise-verhuur.nl) om de mogelijkheden te bespreken. 

4: Ik heb aangegeven dat ik de spullen zelf kom ophalen, maar door omstandigheden lukt dit niet meer. Wat nu?

Indien u zelf niet in de gelegenheid bent om de spullen zelf te komen ophalen, is het van belang om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij kunnen tegen een transportvergoeding de goederen naar de locatie brengen. Het is hierbij wel van belang om te vermelden dat dit slechts mogelijk is, indien onze planning dit toelaat. Ook wanneer u de goederen door een derde laat ophalen, is het van belang om ons hierover in te lichten. Op deze wijze zijn wij goed op de hoogte wie de goederen meeneemt. Let op! U blijft verantwoordelijk voor de goederen die u heeft besteld, zelfs wanneer een derde deze tijdelijk onder diens beheer heeft. 

5: Ik heb de spullen voor één weekend gehuurd (1 x huur), maar het gaat mij niet lukken om deze op maandag te retourneren. Moet ik nu een dag extra huur betalen? 

Dit hangt helemaal van de omstandigheden af. In sommige bijzondere omstandigheden kiezen wij er bewust voor om af te zien om een dag extra huur in rekening te brengen, zeker als u duidelijk van tevoren heeft aangegeven dat het retourneren op maandag door bijzondere omstandigheden niet gaat lukken. Ingeval blijkt dat geen sprake is van bijzondere omstandigheden en u dit niet duidelijk naar ons heeft gecommuniceerd, dan behouden wij ons het recht voor om een dag extra huur in rekening te brengen. Wij raden u dan ook aan om in deze situaties meteen contact met ons op te nemen (bel naar 035-6289320 of e-mail naar gv@gooise-verhuur.nl). In de meeste gevallen zullen wij ons coulant opstellen. 

6: Ik heb aangegeven dat ik de spullen bezorgd wil hebben. Wat is nu precies de procedure? 

Vóór dat wij de goederen daadwerkelijk gaan bezorgen, nemen we vooraf vrijwel altijd contact met u op om het één en ander duidelijk kort te sluiten. Dit kan betrekking hebben op het aanmelden van onze medewerkers bij uw loods of kantoor, al dan niet het afstemmen van de locatie waar de goederen geplaatst dienen te worden. De goederen zullen op de afgesproken plek worden bezorgd, mits deze plek voldoende toegankelijk is voor onze medewerkers. Op het moment dat de goederen op de afgesproken plek zijn afgeleverd, zullen onze medewerkers (op locatie) met u afstemmen wanneer de goederen geretourneerd moeten worden. Ingeval u zelf niet op locatie bent, zullen onze medewerkers op kantoor contact met u opnemen om de ophaaltijden kort te sluiten. Wanneer u zelf niet op locatie aanwezig bent, dan ontvangen wij graag de contactgegevens van een contactpersoon op locatie. Voor het overige, verzoeken wij u om de goederen vóór het retourneren ervan in de daartoe behorende kratten en rolcontainers te plaatsen, zodat onze medewerkers deze zonder teveel moeite kunnen retourneren.

7: De goederen die ik heb besteld, moeten op een specifieke etage (anders dan de begane grond) worden geplaatst. Zitten hier extra kosten aan verbonden? 

In principe worden de goederen standaard geplaatst op de begane grond. Indien u echter van tevoren heeft aangegeven dat de goederen op een specifieke etage geplaatst moeten worden en er een geschikte lift beschikbaar is waarmee de goederen naar deze etage gebracht kunnen worden, dan zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Ingeval geen lift beschikbaar is, dan zullen extra kosten in rekening worden gebracht 

(€ 30,25 incl. BTW per manuur met een minimum van één manuur). Wanneer de plek waar de goederen geplaatst dienen te worden niet redelijk toegankelijk is en onze medewerkers door bijvoorbeeld het plaatsen niet kunnen voldoen aan de geldende ARBO-regelgeving, dan behoudt de Gooise Verhuur zich het recht voor om de goederen op de begane grond te plaatsen, welke dan heeft te gelden als de afgesproken bezorgplek. Wij raden u dan ook aan om duidelijke afspraken met ons te maken, ingeval de goederen op een andere etage dan de begane grond moeten worden geplaatst. 

8: Ik heb ervoor gekozen om de goederen te laten bezorgen. Zitten op- en afbouwkosten hierbij inbegrepen? 

U kunt gebruik maken van onze op- en afbouwservice. Hier zitten echter wel kosten aan verbonden. Dit geldt bijvoorbeeld voor het installeren van het meubilair, het afrokken van het meubilair en het dekken van de tafels. Wilt u gebruik maken van onze op- en afbouwservice, vraag dan onze medewerkers naar de mogelijkheden (bel naar 035-6289320 of e-mail naar gv@gooise-verhuur.nl). Ten aanzien van de partytenten en onze vlondervloeren geldt, met uitzondering van de budgettenten, dat u geen extra kosten betaalt voor onze op- en afbouwservice. Deze zitten hier standaard bij inbegrepen. Ook met betrekking tot onze verwarming (patio heaters) en biertapinstallaties geldt dat de installatiekosten zijn inbegrepen. 

9: Wat zijn de tarieven voor het bezorgen? 

In principe gelden standaardtarieven voor het bezorgen, namelijk € 36,30 (incl. btw) binnen een straal van 20 kilometer (Kininelaantje 31, 1216 BZ Hilversum) wanneer de huurkosten van de goederen minder dan € 60,50 bedragen. Wanneer u een bestelling plaatst met een huurbedrag hoger dan € 60,50 (incl. btw) en de locatie zich binnen een straal van 20 kilometer bevindt, dan bedragen de bezorgkosten € 30,25 (incl. btw) Wanneer de huurkosten meer dan € 605,00 (incl. btw) bedragen en de locatie zich binnen een straal van 20 kilometer bevindt, dan betaalt u geen bezorgkosten. Indien u locatie zich buiten een straal van 20 kilometer bevindt, neem dan contact met ons op voor een prijsafspraak (bel naar 035-6289320 of e-mail naar gv@gooise-verhuur.nl). 

10: Mijn bestelling is incorrect bezorgd, wat nu? 

Wat vervelend dat uw bestelling incorrect is bezorgd. Wij hanteren een zeer coulant reclameringsbeleid en zullen te allen tijde proberen incorrecte bezorgingen zo spoedig mogelijk te herstellen. Wij verzoeken u dan ook om meteen contact met ons op te nemen wanneer u ontdekt dat uw bestelling incorrect is bezorgd. In vrijwel alle gevallen kunnen wij zeer snel schakelen en een oplossing is dan ook 

spoedig gevonden. 

11: Ik, mijn partner of kennis komt de bestelling ophalen. Moet de persoon die de goederen komt ophalen zich legitimeren? 

Ja, de persoon die de goederen komt ophalen, dient zich op verzoek te kunnen legitimeren. Voldoet deze persoon niet aan dit verzoek, dan behouden we ons derhalve het recht voor om de contractuele verplichting ten aanzien van het beschikbaar stellen van de goederen op te schorten. 

Bestelling plaatsen & aanpassen:

1: Waar kan ik mijn order plaatsen? 

Bij de Gooise Verhuur proberen wij u te allen tijde zo goed mogelijk van dienst te zijn. U kunt bij ons uw bestelling via onze webshop plaatsen, per e-mail of telefonisch plaatsen. Ook is het mogelijk om een bestelling te plaatsen via onze chat, mits alle benodigde informatie (bezorggegevens, factuurgegevens en contactinformatie) duidelijk is doorgegeven. Daarnaast kunt u op onze vestiging (Kininelaantje 31, 1216 BZ Hilversum) uw bestelling doorgeven. Indien u ervoor kiest om uw bestelling in persoon, telefonisch of via de chat door te geven, behouden we ons het recht voor om een bevestiging via e-mail te verlangen. Op deze wijze hebben zowel wij als u te allen tijde een 'paper trail' van uw bestelling en dat geeft aan beide kanten voldoende rust. 

2: Ik wil graag de goederen in persoon komen bekijken, is dit mogelijk? 

Ja, absoluut. Wij vinden het juist leuk als onze klanten in persoon onze spullen komen bekijken. Een lekkere kop koffie en een enthousiaste medewerker die u alles laat zien, wat wilt u nog meer? Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen, verzoeken wij u om uw bezoek van tevoren aan te geven, zodat we u voldoende aandacht kunnen geven. Een onaangekondigd bezoek vinden wij ook helemaal niet erg, maar dit kan betekenen dat u even moet wachten (wel met een lekkere bak koffie, dat dan wel). 

3: Ik zou graag een vrijblijvende afspraak bij mij thuis willen maken, is dit mogelijk? 

Ja, dat is geen enkel probleem. Wij zijn ingericht om maximale service te bieden en komen graag bij u thuis langs om de mogelijkheden te bespreken.

4: Ik wil graag mijn bestelling aanpassen, is dit mogelijk? 

Ons streven is om maximale service te bieden. Wij begrijpen uit ervaring heel goed dat het aantal potentiële gasten van uw partij kan wijzigen en dat een flexibele instelling van uw leverancier veel onnodige stress kan wegnemen. Daarom doen wij in de meeste gevallen nooit moeilijk over (kleine) aanpassingen ten aanzien van uw bestelling. Wel verzoeken wij u mogelijke wijzigingen zo vroeg mogelijk door te geven, zodat wij hier ons zo goed mogelijk op kunnen instellen. Bij wijzigingen van uw bestelling, verzoeken wij u deze per e-mail door te geven, zodat wij eenvoudig uw aangepaste bestelling kunnen klaarzetten. 

5: Mijn partij gaat niet meer door en ik wil mijn bestelling annuleren, is dit mogelijk? 

 

Wij begrijpen uit eerste hand dat soms dingen anders kunnen lopen, dan u in eerste instantie had verwacht en daarom u gedwongen bent u bestelling te annuleren. In beginsel brengen wij annuleringskosten in rekening, welke afhankelijk zijn van het moment dat u de bestelling heeft geplaatst en het moment dat u de bestelling annuleert (voor een duidelijk overzicht van de annuleringskosten, verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden). Desalniettemin stellen wij ons in de meeste gevallen coulant op en brengen wij zeker niet in alle gevallen annuleringskosten in rekening. Er zijn namelijk situaties (denk hierbij aan een sterfgeval, ongeluk of andere bijzondere omstandigheden) waarbij wij afzien van het in rekening brengen van annuleringskosten. Veelal kunnen wij meer passende oplossingen aanbieden, zoals het vasthouden van de bestelling tot een later moment. 

Betalen & borg: 

1: Ben ik verplicht een borg te voldoen? 

Ja, op verzoek van onze medewerkers kunnen wij van u verlangen een borg te voldoen. De borg staat in redelijke verhouding tot de waarde van de goederen en u krijgt te allen tijde een kwitantie van de borg.

Wanneer u de spullen in goede orde retourneert, dan krijgt u het volledige bedrag aan borg terug. 

2: Kan ik pinnen bij jullie vestiging?

Nee, u kunt bij onze vestiging niet pinnen. Wij hebben verschillende alternatieven hoe u uw rekening kan voldoen, namelijk voldoening per factuur, contant of betaling via onze webshop. 

Service & contact: 

1: Hoe kom ik contact met een medewerker? 

U kunt met ons in contact komen middels onze chat, via e-mail of telefonisch. Uiteraard kunt u ook onze vestiging bezoeken indien u dit wenst. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u van tevoren een afspraak te maken. 

2: Wat zijn jullie openingstijden: 

maandag t/m vrijdag:    09:00-18:00

zaterdag:                          10:00-15:00

zondag en feestdagen:  gesloten 

3: Ik heb een klacht en wil dit melden, waar kan dit? 

Wat vervelend dat u een klacht heeft. Wij zullen te allen tijde uw klacht proberen te verhelpen middels een passende oplossing. U kunt uw klacht adresseren naar gv@gooise-verhuur.nl en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen een oplossing te vinden. Indien u het gevoel heeft dat u klacht niet serieus wordt genomen, dan zullen wij een onafhankelijke derde inschakelen om een geschikte oplossing te vinden. 

4: Wat is het noodnummer van de Gooise Verhuur? 

Ingeval u ons (buiten onze reguliere kantoortijden) niet kunt bereiken en direct contact met ons op wil nemen, dan raden wij u aan om dit nummer te bellen.

Privacy:

1: Wat doen jullie met mijn persoonsgegevens? 

De Gooise Verhuur hecht veel waarde aan privacy en voldoet ook aan de reeds geldende privacy wetgeving. In de eerste plaats gebruiken uw persoonsgegevens voor de afhandeling van onze diensten. Daarnaast gebruiken we u persoonsgegevens om onze diensten zo goed mogelijk te optimaliseren (u kunt hierbij denken aan het gerichter 'targeten' van een demografische doelgroep). Wij gebruiken hiervoor alleen persoonsgegevens die onze klanten en bezoekers van onze webshop vrijwillig aan ons hebben verstrekt. Wij beoordelen jaarlijks of de persoonsgegevens die aan ons (op vrijwillige basis) zijn verstrekt, moeten worden vernietigd of kunnen worden bewaard. In onze branch geven (met name) consumenten/particulieren niet periodiek een feest of partij en daarom vinden wij het te rechtvaardigen dat wij de door ons verzamelde persoonsgegevens langer dan twee jaar kunnen bewaren. In onze optiek verzamelen wij door onze handelswijze slechts persoonsgegevens die relevant zijn voor onze bedrijfsvoering, terwijl wij ons tegelijkertijd periodiek (jaarlijks) afvragen of het bewaren van u persoonsgegevens voor ons nog relevant is. Wij willen u benadrukken dat u te allen tijde ons kunt verzoeken of en welke informatie wij van u bewaard hebben. In onze optiek hebben wij een vertrouwensrelatie met onze (potentiële) klanten en willen daar nimmer afbreuk aan doen. 

2: Ik wil mijn door jullie verzamelde persoonsgegevens inzien, hoe lang gaat dit duren? 

Na uw verzoek, zullen wij onderzoeken of wij uw persoonsgegevens nog in bewaring hebben of niet. Ons streven is om binnen twee weken aan uw verzoek te voldoen. Indien wij niet aan dit termijn kunnen voldoen (met kan denken aan een drukke periode voor onze bedrijfsvoering zoals juni, juli, september en december), dan behouden wij ons het recht voor om dit termijn met twee weken te verlengen. 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier.

Bedankt! Bericht verzonden.

Persoonlijke Service

Deskundig Advies

Uitgebreid Assortiment

035-6289320

bottom of page